zondag 6 januari 2013

Gefascineerd door: Joseph Morgan


Weer eens wat totaal anders dan voorheen. Een blog over een fascinatie van mij.
Mijn vrienden en daarbij dus een deel van mijn lezers hier weten dat ik gefascineerd (misschien lichtelijk geobsedeerd??) ben door Joseph Morgan.

Joseph is een Acteur van britse afkomst. Meeste van ons zullen hem ongetwijfelt kennen als Klaus uit The Vampire Diaries maar naast die rol heeft die ook veel andere projecten gehad. Mijn favorieten hiervan zijn absoluut de mini serie 'Ben Hur' en 'Angel's Crest'. De laatste een absolute tranentrekker waarvan ik erg onder de indruk was.  Naast dat hij een acteur is produceert en maakt hij zelf ook short films, online kun je er als goed is een vinden onder de naam van 'With these Hands' en fans van hem wachten af tot dat wij 'Revelation' kunnen zien.

Naast een geweldige acteur is hij ook een bekendheid die zich inzet voor een goed doel. Joseph zet zich in voor het doel 'Positive Woman' een goed doel dan moeders en kinderen met HIV/Aids steunen in Zuid-Afrika. Elk jaar roept Joseph zijn fans op om ten ere van zijn verjaardag geld te doneren aan dit doel.

Daarnaast is hij ook nog gewelding om naar te kijken en te luisteren ;) hahaha.

4 opmerkingen:

  1. Ik ken hem eigenlijk alleen van the Vampire Diaries, vind hem een erg goede acteur! Maar vind hem niet meteen super knap. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is het leuke aan verschillende mensen op de wereld. Zo vind jij bij gezien van je blog ian somerhalder geweldig en daar heb ik nou niks mee hahahaha.
      Ik weet niet wat het is, waardoor ik hem zo aantrekkelijk en knap vind. maar het is gewoon zo haha.

      Verwijderen
  2. Oh those pics Ann <3 Ik ben helemaal weg van Ben Hur en wil zeker nog eens Angel's Crest zien.

    BeantwoordenVerwijderen