vrijdag 1 februari 2013

Outfit: Add Lace to the Platform

Fotos: Mijzelf
Wauw dat is een lange tijd geleden, niet het bloggen maar een outfit post. Nou moet ik eerlijk zeggen met alle kou, sneeuw en ijs van de laatste tijd me outfit keuzes ook niet bepaald geweldig waren, meer comfortabel en safe. Maar bij deze dan finally een outfit post, eentje die ik al lange tijd in me hoofd had zitten. Heb er niet bepaald veel over te vertellen, alleen dat dit ook comfortabel zit maar toch ja een wat nettere look heeft. De Parfum flesjes vond ik een leuke kleur boost geven aan de foto, dit omdat het verder een druilerige middag was.

Willen jullie als lezers nog wat zien van mij op het gebied van fashion? Mijn kleding kast? Mijn favoriete kledingstukken? Laat het me weten.

Zwarte Blazer: Miss Etam
Kanten Shirt: H&M
Jeans: Forever 21
Platform Heels: Graceland, Van Haren
Broche: Hogwarts House Pin

5 opmerkingen: