zondag 3 februari 2013

Zondag, Lazy Day

Foto: Tumblr

Ja Zondag, mijn favoriete dag van de week. Lekker uitslapen, bijkomen van de hele week. Ik heb dat oplaad momentje altijd even nodig. Niet alleen voor school maar ook qua blog. Oplaad momentje van bloggen? Ja dat ja, Opladen als in een berg post typen waarmee ik jullie de rest van de week mee kan verassen. Leuk toch!? Zeker weten. Dus met deze korte post laat ik jullie weten, mijn lieftallige volgers, blog lezers dat ik me best doe elke zondag een post klaar te hebben, maar of jullie het ook begrijpen als ik daar geen tijd voor heb gehad. Het leven blijft druk.
natuurlijk beloof ik verder rustig door te bloggen en door de week leuke dingen heb klaar staan.
Dus nu nog maals een vraag aan jullie, wat willen jullie graag zien, video's, fashion?? Vertel het me en ik ga wat doen met die tips.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten