zondag 3 maart 2013

Catrice en Warpaint Nagellak.

Foto's: Mijzelf
Weer een review voor jullie, dit maal gewoon nagellak. Ik heb deze al een poosje hier liggen maar heb ze vorige week in de vakantie even geswatched, want tja, dit kost best wel wat tijd.
Hieronder dus ja de blik op deze 2 nagel lakjes.


W7 Nr. 97 Lava Flow. Ik had al eerder twee lakjes van W7 geswatched (hier) en vond de kwaliteit echt goed en ik had natuurlijk allang gezien dat er nog veel meer kleuren zijn. Deze kleur, lava flow vond ik super leuk, hij is net zoals Salt 'n Pepper wit met daarin dotjes en bij deze zelfs glitter. Deze mix bevat blauw en rode dots en rode glitters. Hij is speels, super leuk en dekt zeker goed in 2 laagjes.


 

Catrice, Brushed Metal Effect Polish, Nr. 900 Steel my Heart.
Ik had deze polish ook al in Nr. 905 Steel my Soul, dat is een grijze kleur met subtiele glitter en vond hem zo geweldig dat ik toen deze met de sale ook heb gehaald. Hij heeft een ruw effect en is dus mat van oppervlakte en voelt ook ruw aan, net zoals dus gebrushed metaal.
Deze Kleur is bruin met subtiele blauwe en zilver glitter, het geeft een subtiel effect die ik zelf erg mooi vind. (altijd verliefd op matte nagellak geweest). De lak dekt perfect in 2 laagjes en blijft ook relatief goed zitten voor een paar dagen wat ik zelf tof vind. Ben je niet zo van het matte, doen dan een topcoat overheen en tada, zo glimt die wat meer.

6 opmerkingen:

  1. Vooral de lava flow is heel gaaf, vind de metal brush persoonlijk te donker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de lava flow ook echt heel gaaf! Ik ben zelf niet zo'n fan van matte nagellak, maar toch ziet Steel my Heart er wel gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind vooral de lava flow erg tof! Mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lava Flow is ook zeker mijn favoriet, was speelser dan salt n pepper. Ga ze keer proberen met witte basecoat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lava Flow is echt een tof lakje!

    BeantwoordenVerwijderen