woensdag 19 december 2012

Kapsels, De Candice Accola versie


Mijn vaste lezers zullen vast denken, hoe, wat, waar!! Nederlands huh! 
Ja die gedachte ken ik, maar toch blijft Nederlandse mijn moedertaal en is dus absoluut makkelijk om in te bloggen. Wie weet ga ik ooit terug naar Engels of zelfs beide, maar voor nu is het toch echt nederlands.
Oke na dit geklepper door naar waar de post over gaat.

Waar ik het vandaag over ga hebben zijn wat kapsels van een voorbeeld van mij, ook wel bekend uit The Vampire Diaries als Caroline Forbes.
Candice Accola!

Waarom, nouja waarom, ze heeft gewoon een geweldige kaspel variatie die ook voor mij gevoeel dicht bij haar staat en niet to much.
Nou als eerste kapsel 1 en 3, waarom nou omdat ze vaak de geweldige effortless krul kapsel heeft waar ik helemaal verliefd op wordt.
Helaas is dit ook echt een kapsel die ik bij mezelf nog nooit helemaal heb kunnen realiseren.
Het dichtst bij wat mij hierbij is gelukt is me haar nat invlechten in 1 of 2 vlechten en hiermee slapen. Volume en golven gegarandeerd.

Kapsel 2, is gewoon een opgestoken kapsel die er uit ziet alsof het met 5 min klaar was.
Ik vind het geweldig en ga zeker even rond zoeken naar een tutorial en anders ga ik zelf lekker wat proberen. Mocht het me lukken, zal ik er zeker een blog over maken.

Nu kapsel 4, waarvan ik 3 fotos heb geplaatst. Ze droeg dit in The Vampire Diaries als Caroline Forbes.
Ik vind het geweldig want het is een fake bob met een hele andere twist. Op foto 1 lijkt het alsof het gewoon van buiten naar binnen is gebracht en vast gezet. Op foto 3 zie je dat weer overduidelijk dat dit absoluut weer niet het geval is. Het kaspel is spannend en vernieuwend en elke keer zie ik weer wat, waarvan ik denk wauw.  Dit kapsel ga ik met 100% zekerheid uitproberen en mocht dit gelukt zijn (met een goed resultaat) zal ik dit zeker laten zien.

3 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd of de bob een keer gaat lukken, het ziet er zo leuk uit. Vind de 2e ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind haar zo mooi. :) Haar kapsels zijn ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen