vrijdag 18 januari 2013

Film Review: Pitch Perfect!


Beca, a freshman at Barden University, is cajoled into joining The Bellas, her school's all-girls singing group. Injecting some much needed energy into their repertoire, The Bellas take on their male rivals in a campus competition.

----------------------------------------------------
Stiekem keek ik hier een beetje naar uit, om hem te zien natuurlijk. Trailer werdt je mee dood gegooit op tv en die zag er leuk uit. Ik ben zelf ook glee fan en vind die muziek leuk dus misschien was dat een soort van trigger om dit ook leuk te vinden.

Na het kijken van deze film kan ik alleen maar zeggen dat dit een geweldige familie film is. Het heeft humor, wat romantiek ookal is dit heel weinig. De muziek is super gaaf en het feit dat dit acapella is opgenomen en ook terug te luisteren is op de officiĆ«le soundtrack van de film.

Zelf heb ik heel erg gelachen, Rebel Wilson vind ik top. Ze acteert geweldig en het feit dat ze zo comfortabel is met zichzelf maakt dit nog mooier. Anna kendrick was een verassing voor mij, ik wist niet dat ze zo kon zingen. (ander acteerwerk naast twilight had ik allang gezien)
Het liedje cups vind ik daarom helemaal geweldig, (vooral eens youtube-en, je hebt ook een talk show versie en die is nog beter als het orgineel)

Zelf zou ik het zeker aanraden als je natuurlijk van een geweldige comedy houd en van super muziek. Is dat alles in 1 film niet jou ding, ja dan zou ik zeker niet kijken.

6 opmerkingen:

  1. Al kijk ik Glee al een hele tijd niet meer omdat de verhaallijn verdwenen was. Leek me dit ook grappig, en ik vond de film super leuk! Heerlijk voor een zondagmiddag en lekker niet nadenken. Ja ik vond deze ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet hem nog steeds zien, maar ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag de trailer ook heel vaak voorbij komen en ben heel benieuwd of de film ook echt zo leuk is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is zeker zo leuk als in de trailer, zelfs wel beter :D

      Verwijderen
  4. Vond de film echt super! :) De cast is ook geweldig :P

    BeantwoordenVerwijderen