dinsdag 29 januari 2013

Warpaint Nagellak

Fotos: Mezelf
De laatste week van de vakantie was ik met Darlene wezen winkelen in Arnhem. Met beperkt budget kwam ik niet thuis met kleding maar natuurlijk weer met make-up en nagellak.
Waaronder deze 2, meegenomen bij de op=op Voordeel shop waar echt een heleboel van deze lakjes staan. Er is altijd de actie 2 voor 5 euro, anders zijn ze 2,75 per stuk. Je bespaard dan 50 cent.
 Qua uiterlijk hebben ze nogal wat weg van de OPI Lakjes maar qua gebruik vast niet, ookal kan ik daar geen oordeel over geven.

Links is Nr. 4 Purple Dizzle en Rechts Nr. 98 Salt n Pepper.
Purple Dizzle is een paarse glitterlak en Salt n Pepper een witte met blauw/grijze rondjes. In iedergeval vond ik Salt n Pepper al super gaaf. De Kwastjes zijn nog ouderwets dun en persoonlijk vind ik dit echt heel fijn, je kan wat preciezer de lak aanbrengen en daardoor smeer ik zelf altijd een heel stuk minder.

Nr. 4 Purple Dizzle
Een heel mooie paarse glitterlak. Hier draag ik 2/3 lagen en nog denkt die niet optimaal. Zelf had ik hem gekocht als een topcoat over een ander heen, hiervoor zal die dan iets beter geschikt wezen.
De lak droogt echt idioot snel en ziet er gewoon heel goed uit.

Nr. 98 Salt n Pepper
Super gaaf lakje om te zien. Erg verbaasd dat het wit nog zo goed dekt met 2 lagen. Doordat je dus meer laagjes draagt krijgen de rondje ook andere kleuren, blauw/grijs zeg maar. Zelf vind ik hem echt leuk maar de volgende keer ga ik hem eens proberen met een witte base eronder zodat je niet heel veel van deze lak op hoeft te doen en hij langer meegaat.


Geïnteresseerd in deze lakjes, zoek dan zeker even de Op=Op voordeel shop op. Zoals de Salt n Pepper lak zijn er nog wat varianten in andere kleuren, wat echt leuk is want deze zie je niet erg vaak.

5 opmerkingen: