dinsdag 12 februari 2013

Parfum Flesjes

Foto's: Mezelf.

Al sinds ik 14 of 15 was geworden draag ik al parfum. Het begon met een basic geurtje van puma en nu mijn laatste aankoop was de britney spears Parfum. Waarom ik hier een blog aan besteed is dat ik de flesjes een soort van spaar, in iedergeval de flesjes die ik apart vind en niet zo vaak tegen kom.

De 6 flesjes op deze foto geven goed weer wat ik apart en mooi vind. Ze stralen iets uit en sommige designs zijn simpel, maar dan trekt de kleur van het flesje mij echt.
Na deze 6 geuren heb ik nog 2 in een doos liggen die ik ook echt prachtig vind en nu ookal bijna 4 jaar bij me heb gehouden.

Heb jij ook z'n aparte tic qua iets bewaren en/of verzamelen? Laat het me weten. 

4 opmerkingen:

  1. De meeste parfumflesjes zijn zo mooi altijd! Ik wil eigenlijk Taylor Swift's Wonderstruck parfum hebben.. Ten eerste ruikt hij super lekker, maar ik vind het flesje ook erg mooi. Mijn zusje heeft hem dus eigenlijk kan ik hem wel gewoon van haar 'jatten' als ik hem op wil, maar wil hem zelf ook nog graag aanschaffen want hij is zo mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook dol op flesjes. :) Ik heb zelf Taylor Swift's Wonderstruck ^ en ook al vind ik em bijna te zoet, ik wilde de parfum bijna alleen al hebben voor het flesje haha. Ik heb daarnaast Kate Moss en Boss Orange die iets minder speciaal zijn maar wel heeeeerlijk. Ik bewaar wel al mijn flesjes dus ik heb Coco Mademoissele, Dior en nog wat oude flesjes staan. Ik bewaar zelf ook al mijn concert/bioscoop/evenement kaartjes haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bewaar inderdaad ook al me concert/bios en event kaartjes :D vind dat heerlijk om in me foto album te plakken :D

      Verwijderen
  3. Ik heb van het weekend je flesjes gezien, zitten echt awesome flesjes tussen :D Bewaar zelf mijn parfum flesjes eigenlijk nooit, maar wel altijd bioscoop/event kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen